Wednesday, September 14, 2011

bermula,

hari terakhir untuk minggu pertama. ok lah tapi cuma tak memuaskan. dari 6 subjek yang aku ambik, 1 kelas cancel, 3 kelas buat briefing, 2 kelas dah start lecture. penat letih semua dapat. kursus teras kawan-kawan lain semua dalam 12-14 jam kredit je. tapi budak-budak IT, teras je dah 18 jam kredit. memang tak menambah lah aku. tapi jadi 19 jugak sebab tambah softskill. kos ni aku rase macam critical thinking mase asasi dulu je. aku rase la.

tapi tahun 1, semua kene ambik subjek yang same. so, ade la dalam 250 budak IT dalam satu-satu masa dalam dewan kuliah tu. aku dah la jenis senang membelok. semalam calculus pon dah hanyut kejap. mati la kalau semua kelas aku nak hanyut. bole terbang impian nak dapat senarai dekan. haihh..

sumpah post nie mengarut sebab aku baru bangun tido.

No comments:

Post a Comment